tirsdag 1. januar 2013

Med ønske om et Godt nyttår!

Da har vi så vidt rundet av året 2012 og entret et nytt år. Litt rart, litt spennende og litt nysjerrig på hva vi har i vente i det nye året. Selvfølgelig håper jeg på mange nye muligheter, opplevelser og fine stunder. Året som har gått har vært fint og travelt. Storebror liker seg veldig godt i barnehagen og elsker svømmingen han går på hver fredag.Lillebror er blitt et år større. Dette betyr at han nå er blitt flinkere til å leke med storebror. Han forstår mer lekens regler og tar mer hensyn til storebror. Min kjære har gjennomført Marathon (sprekt!!) og jeg har omsider begynt å trene igjen etter laaaang tids opphold:) Vi har fått opplevd gode ferieturer og har fått vært med i to fantastiske bryllup. Min bror og svigerinne giftet seg i sommer og min gode vennine, M, giftet seg med sin kjære i høst.
 
Året som kommer tror jeg skal bli et bra år! Storebror begynner på ny (førskole) avdeling i barnehagen fra sommeren, mens lillebror begynner på stor avdeling. Dette tror jeg blir bra for begge to, men det er jo rart med det - grugleder meg litt siden de har det så fint på avdelingene de går på nå. Endringer er alltid litt skummelt :) Ellers har vi omsider bestilt oss tur til Barcelona for å være med på bryllupsfeiring - gleder oss til å feire dette sammen med brudeparet pluss venner og kjente. Samboeren min har sammen med en kamerat, meldt seg på halv triatlon til sommeren -imponerende!! Dette betyr at det blir en travel treningsperiode for ham i tiden som kommer. Jeg ser frem til koselige stunder med familie og venner - håper tiden strekker mer til for dette i året som kommer:)
 
Ønsker alle et godt nyttår!

2 kommentarer:

  1. Godt nyttår kjære deg.
    Ble ekstra glad når jeg las dette, for jeg ser at vi sammens har mye å se frem til i året som kommer - gleder meg veldig over dette.
    Barcelona turen er også her bestilt, og det spørs om ikke jeg også bør hive meg med til Haugesund. Som din kjære så fint sa det forleden dag; de har mange fine butikker i Haugesund :-)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. Ja, 2013 skal definitivt bli et år vi får mange fine stunder sammen:)Gleder meg allerede! Og Haugesund må absolutt bli en av dem:) Stor klem

    SvarSlett